Γράφει ο Τάσος Γούσιος
Όπως πολλοί φαντάζομαι, βομβαρδίζομαι καθημερινά με άπειρη θα έλεγα ενημέρωση και οδηγίες επιβίωσης, τόση που το φτωχό μυαλό μου δεν μπορεί να διαχειριστεί. Θεωρίες συνωμοσιολογίας αναμιγνύονται με στατιστικές αναλύσεις, επιστημονικές διαπιστώσεις αντικρουόμενες, διάλογοι – μονόλογοι όπου οι συνομιλητές δεν ακούν ο ένας τον άλλο και άλλα πολλά λεκτικά κατασκευάσματα. Μέσα σε όλο αυτό το συνωστισμό της πληροφόρησης ομολογώ ότι στέκομαι στα διάφορα χιουμοριστικά δημιουργήματα που δίνουν μια ευχάριστη νότα εμψύχωσης και ενδυνάμωσης.
Παρατηρώντας όλα αυτά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι «δεν έχω να πω κάτι…».
Έχουν ειπωθεί όλα, κάποιες αναλύσεις και προβλέψεις κινούνται ταπεινά, ευτυχώς για όλους μας στην κατηγορία αυτή ανήκει και η επίσημη κρατική ενημέρωση που λαμβάνουμε καθημερινά, άλλες είναι επιφανειακές και άλλες εμπεριέχουν ξεδιάντροπα στοιχεία ναρκισσισμού που προκαλούν τρόμο όταν σκεφτεί κανείς πως ζουν ανάμεσα μας και κάποιοι από αυτούς ασκούν και εξουσία.
Από όλα τα παραπάνω ξεχωρίζω και προσπαθώ να εφαρμόσω στην καθημερινότητα μου την παρότρυνση να είμαστε – γίνουμε ατομικά και κοινωνικά υπεύθυνοι, να κάνουμε υπομονή, να φιλτράρουμε την ενημέρωση και να αξιοποιήσουμε το χρόνο που μας χαρίστηκε για ανασυγκρότηση και επανασχεδιασμό σε λευκό χαρτί.
Ένα είναι βέβαιο, ότι «η νέα σταθερά είναι η συνεχής αλλαγή». Αλλαγή περιβάλλοντος, αλλαγή πλαισίου, αλλαγή νοοτροπίας, αλλαγή αντιλήψεων που οδηγούν στην προσαρμογή στις νέες συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Παρακολουθώ την κλαδική μας διαστροφή στο χώρο του Marketing, ακόμη και με πληρωμένη επικοινωνία, να επιμένουμε ότι οι επιχειρήσεις οφείλουν να διαφημίζονται αυτή την περίοδο για να μη χάσουν το μερίδιο της αγοράς τους. Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι μάλλον λανθασμένη αυτή η παρότρυνση. Αυτό που έχουμε όλοι μας ανάγκη σήμερα είναι αλληλεγγύη και επικοινωνία που θα οδηγήσει στην προσαρμογή στην επόμενη μέρα. Επικοινωνία με πράξεις, όπως αυτές των κορυφαίων επιχειρήσεων που στη δύσκολη αυτή ώρα με σεμνότητα προσφέρουν για την αντιμετώπιση της μάστιγας, είναι η στρατηγική που θα κάνει τον αυριανό καταναλωτή να «αγαπήσει» το brand και να του είναι πιστός.
Δεν έχω να πω κάτι… τα λέμε όλοι όλα με τις πράξεις μας…