Λίγες μέρες έμειναν για το περίφημο Ράλι «24 Ώρες Ελλάδα», που διοργανώνει για 27η φορά, το Σάββατο 19 και Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024, ένας ιστορικός Φορέας, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΣΙΣΑ ), που ιδρύθηκε το 1992, από μία ομάδα νέων, δραστήριων και ρομαντικών ανθρώπων με κοινή αγάπη το κλασσικό αυτοκίνητο, σε συνεργασία με τη δραστήρια Λέσχη «Φίλοι Ιστορικών Οχημάτων» Βόλου, «αναστατώνοντας» τους δεκάδες απαιτητικούς οδηγούς των σπάνιων αυτοκινήτων, που θα λάβουν μέρος στον περίφημο αυτό αγώνα και θα έλθουν από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Αυτό που κινεί το ενδιαφέρον είναι ότι οι σκληροτράχηλοι αυτοί οδηγοί θα βρίσκονται στο τιμόνι των κλασσικών οχημάτων επί 24 ώρες, με δύο μονόωρα διαλλείματα σε Πελασγία & Λαμία και μία τετράωρη ανασυγκρότηση στην πόλη του Βόλου, με πολλές ειδικές διαδρομές γεμάτες αδρεναλίνη, μέρα & νύχτα, σε όλη τη διαδρομή, αλλά και στο πανέμορφο Πήλιο, από το οποίο θα περάσουν και κατά τη διάρκεια του Σαββάτου 19 Οκτ. και κατά τη διάρκεια της νύχτας ξημερώνοντας η Κυριακή 20 Οκτ. 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και πέρυσι το 2023 ο Βόλος και το Πήλιο, ήταν ο επιλεγμένος προορισμός του περίφημου αυτού Ράλι, με δεκάδες ειδικές διαδρομές στο Βουνό των Κενταύρων , αλλά λόγω των καταστροφών από τη θεομηνία Daniel, οι διοργανωτές άλλαξαν τις διαδρομές για λόγους ασφαλείας.
«24 Ώρες Ελλάδα» -Ένα σημαντικός θεσμός-διαφήμιση για την Ελλάδα
Οι «24 Ώρες Ελλάδα» με βασικό διοργανωτή τον ΣΙΣΑ θα εκκινήσουν στις 10:30 το πρωί της 19ης Οκτωβρίου 2024 από την Χαλκίδα και θα τερματίσουν στην ίδια πόλη, 24 ώρες μετά.
Ο Πρόεδρος του ΣΙΣΑ κ. Μιχ. Μουζούκης, δήλωσε ότι: «Η ανασυγκρότηση θα γίνει στον Βόλο. Το Ράλι «24 Ώρες Ελλάδα» απευθύνεται σε καλά προετοιμασμένα πληρώματα ιστορικών αυτοκινήτων, που θέλουν να ζήσουν μία 24ωρη περιπέτεια σε θρυλικές διαδρομές της χώρας μας.
Δεκτά είναι όλα τα πιστοποιημένα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, καθώς & επιλεγμένα «YoungTtimer» 20-29 ετών. Δεν απαιτείται αγωνιστική άδεια, είναι όμως απαραίτητο να υπάρχουν δίπλωμα οδήγησης για τον οδηγό, ασφάλεια και οδική βοήθεια.
Η διάρκεια του αγώνα από την εκκίνηση έως τον τερματισμό είναι 24 ώρες και ενδιάμεσα υπάρχουν 2 μονόωρες στάσεις καθώς και μία 4ωρη ανασυγκρότηση. Η ζητούμενη απόσταση κάλυψης ανέρχεται περίπου στα 800 χιλιόμετρα. Ο αγώνας διεξάγεται βάσει των κανονισμών της FIVA σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους. Οι συμμετέχοντες αγωνίζονται σε 17 επιλεγμένες ειδικές διαδρομές, με 80 χρονομετρήσεις και με ανώτατη μέση ωριαία ταχύτητα τα 50 χιλιόμετρα. Για την εκτέλεση των ειδικών διαδρομών δεν απατούνται εξελιγμένα όργανα πλοήγησης. Αρκούν ένα καλό οδόμετρο καθώς και ένα ή δύο χρονόμετρα. Όλα τα όργανα μέτρησης απόστασης, χρόνου ή πλοήγησης είναι ελεύθερα».
Το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024, ανασυγκρότηση και Απονομές στην παραλία του Βόλου
Η παραλία του Βόλου θα πλημμυρίσει με πανέμορφα κλασσικά αγωνιστικά αυτοκίνητα , κατά το χρονικό διάστημα από τις 8 το βράδυ μέχρι τις 00.30 το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024, μπροστά από το χώρο του κτιρίου «Παπαστράτος», όπου οι Βολιώτες θα έχουν την ευκαιρία να τα δουν από κοντά για 4,5 ώρες και να επικοινωνήσουν με τα πληρώματα ενός από τα πιο σκληρά Ράλι κλασσικών οχημάτων.
Ο Πρόεδρος της ΦΙΟ Βόλου, που είναι ο μεγάλος συνδιοργανωτής του περίφημου αυτού Ράλι, κ. Κώστας Καρακατσάνης, δήλωσε ότι: «στην παραλία του Βόλου θα γίνει η μοναδική, για το Ράλι , ανασυγκρότηση , διάρκειας 4 ωρών περίπου , διάστημα κατά το οποίο τα καταπονημένα πληρώματα, από τα εκατοντάδες δύσκολα χιλιόμετρα, θα έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν, για να συνεχίσουν τον αγώνα, κατά τη διάρκεια της νύχτας, τερματίζοντας την επόμενη μέρα στην πόλη της Χαλκίδα, .ολοκληρώνοντας τα 800, συνολικά, χιλιόμετρα 27ου Ράλι «24 Ώρες Ελλάδα».
Σημειώνεται ότι στην παραλία του Βόλου , το Σάββατο Βράδυ 19/10/2024 θα γίνουν οι απονομές του Επάθλου «12 Ώρες Ελλάδα», που θα γίνει για πρώτη φορά, αμέσως μετά τον τερματισμό στην παραλία του Βόλου και την ανασυγκρότηση των πληρωμάτων , για τις επόμενες 12 ώρες, που απομένουν μέχρι τον τερματισμό στη Χαλκίδα.
Στο Έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα» συμμετέχουν όλα τα πληρώματα της κατηγορίας Touring Trophy, τα οποία θα διασχίσουν την πλήρη διαδρομή των δύο πρώτων σκελών και θα διαγωνιστούν στις ίδιες ειδικές διαδρομές της κατηγορίας Regularity, με μόνη διαφορά ότι θα χρονομετρηθούν στα μισά περίπου σημεία χρονομέτρησης.
Η εκκίνηση του 3ου σκέλους του Ράλι θα γίνει στις 00:30 και μετά το νυχτερινό «Καράβωμα» θα κατευθυνθεί μέσω Νέας Αγχιάλου & Αλμυρού προς τις ειδικές «Νεράιδα» & «Ανάβρα» (Μαγνησίας) και στις 5 το πρωί θα γίνει η τελευταία μονόωρη ανασυγκρότηση στην πλατεία Πάρκου της Λαμίας».
Είναι μία εκδήλωση-σπονδή στην κλασσική αυτοκίνηση, η οποία, όπως δηλώνουν οι πρόεδροι του ΣΙΣΑ και της ΦΙΟ, αναδεικνύει το κλασσικό όχημα και την προσφορά του στην πολιτιστική βιομηχανική κληρονομιά του ανθρώπου & αναδεικνύει προορισμούς στην πανέμορφη Ελλάδα του Πολιτισμού , της ποιότητας, της αισθητικής , των μοναδικών τοπικών προϊόντων ,της ανάπτυξης και των προοπτικών.
Όλες οι πληροφορίες & ενημερώσεις στην ιστοσελίδα www.sisa.gr
Πολύτιμοι χορηγοί για ακόμα μία χρονιά είναι οι ΕΚΟ, Dekra, MyKTEO & Οικογένεια Στεργίου, ενώ η διοργάνωση έχει και τη στήριξη του Δήμου Βόλου.