Η δυσλειτουργία που παρουσίασε η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για μετεγγραφές και μετακινήσεις φοιτητών για το 2024-2025 αποκαταστάθηκε και η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτουργεί πλέον κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι μέχρι την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024 (15:00), και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη και τον κωδικό που τους έχει χορηγηθεί από τη Γραμματεία του Ιδρύματος τους, ενώ απαιτείται και η κατοχή ΑΦΜ για ορισμένες κατηγορίες αιτούντων.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) λειτουργεί κανονικά.
Υπενθυμίζεται, ότι χθες, Σάββατο, άνοιξε η εν λόγω πλατφόρμα, ωστόσο υπήρξε κώλυμα υποβολής των αιτήσεων μετεγγραφής, για τις οποίες απαιτείται έλεγχος εισοδήματος.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι η Τρίτη 26/11/2024 (15:00) και οι ενδιαφερόμενοι, για την είσοδό τους θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν, ενώ η κατοχή Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) είναι υποχρεωτική για τους αιτούντες ηλεκτρονικής αίτησης με μοριοδοτούμενους λόγους, αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές και Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.