Με μεγάλη επιτυχία και εντυπωσιακή συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2024, η Ημερίδα με τίτλο: «Ιστορίες Επιτυχίας II: Η Στρατηγική Πίσω από Κάθε Εμπόδιο», που διοργάνωσε η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Aegean College Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας – Θράκης), της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Περισσότεροι από 750 επαγγελματίες και φοιτητές παρακολούθησαν την Ημερίδα, γεμίζοντας την κατάμεστη αίθουσα. Η εκδήλωση που εξελίσσεται σε θεσμό για την Θεσσαλονίκη, εστίασε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες και οι ηγέτες στον δρόμο προς την επιτυχία, με ιδιαίτερη έμφαση στον καθοριστικό ρόλο της αποτυχίας ως απαραίτητο βήμα στη διαδρομή τους.
Μέσα από προσωπικές αφηγήσεις και εμπειρίες, οι καταξιωμένοι ομιλητές παρουσίασαν τις στρατηγικές που ακολούθησαν για να υπερβούν τα εμπόδια, αναδεικνύοντας την ανθεκτικότητα, την αποφασιστικότητα και την πίστη στο όραμά τους ως στοιχεία-κλειδιά για τη μετατροπή
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης τιμήθηκαν οι εξής προσωπικότητες:
- Νίνα Καλούτσα, Managing Director SPEAK & THRIVE, ειδική στη φωνή, τη δημόσια ομιλία και την παρουσία στη σκηνή.
- Στέφανος Διαμαντόπουλος, Διευθυντής RThess Media Group και δημοσιογράφος.
- Βίκυ Χατζηβασιλείου, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού – Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δημοσιογράφος, παρουσιάστρια, νομικός και συγγραφέας.
- Θεόδωρος Βλάχος, Ομοσπονδιακός Προπονητής Εθνικής Ελλάδος Ανδρών Υδατοσφαίρισης.
- Σπύρος Ανδριανός, σύμβουλος επιχειρήσεων, ομιλητής και best-seller συγγραφέας.
- Κωνσταντίνος Κίντζιος, Business Mentor, Public Speaker και #1 Business Podcast Host.
Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Αντιπρόεδρος του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΟΜΗΡΟΣ, κ. Γεώργιος Μακρυπλίδης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, και ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Νικόλαος Τζόλλας.
Η Ημερίδα ολοκληρώθηκε με μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ των ομιλητών και του κοινού, αποτελώντας έμπνευση για τους συμμετέχοντες, παρέχοντας πολύτιμα εφόδια για τη δική τους επαγγελματική πορεία.