Στο πλαίσιο των προληπτικών δράσεων για θέματα ψυχικής υγείας και αντιμετώπισης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού (bullying) την εβδομάδα από την Τρίτη 04/03 ως την Παρασκευή 07/03 όλοι οι μαθητές/τριες του 7ου ΕΠΑΛ ενημερώθηκαν από την ψυχολόγο του σχολείου κα Βαρσάμη Μαρία για το τι είναι ο εκφοβισμός και ποιες μορφές μπορεί να έχει, τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εκδήλωση του φαινομένου, τις σοβαρές ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις του εκφοβισμού και της βίας στα παιδιά, τα χαρακτηριστικά των παιδιών που εμπλέκονται στα περιστατικά εκφοβισμού και βίας στα σχολεία, δίνοντας μια επιπλέον βαρύτητα στον ρόλο τού παρατηρητή, καθώς και για τις ενδείξεις ότι ένα παιδί έχει πέσει θύμα εκφοβισμού και βίας στο σχολείο και τρόπους αντιμετώπισης.
Επιπλέον οι μαθητές/τριες της Ά Λυκείου του 7ου ΕΠΑΛ συμμετείχαν σε βιωματική άσκηση – παιχνίδι ρόλων <Ενσυναίσθηση>.
Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν ανά τμήμα δύο ιστορίες εκφοβισμού: η μία στο σχολικό περιβάλλον και η άλλη στο διαδικτυακό περιβάλλον. Κάθε μαθητής μπορούσε να επιλέξει την ιστορία που επιθυμεί και στη συνέχεια να επιλέξει το προφίλ του παιδιού μέσα από την οπτική του οποίου θα δει την ιστορία. Συγκεκριμένα μπορούσε να επιλέξει ανάμεσα στο παιδί που εκφοβίζει, στο παιδί που εκφοβίζεται ή στο παιδί που παρατηρεί. Έβλεπε λοιπόν την ιστορία από τα <<μάτια>> του παιδιού που έχει επιλέξει και στη συνέχεια με δομημένες επιλογές μπορούσε να επιλέξει την εξέλιξη της ιστορίας και τελικά το τέλος.
Στόχος της βιωματικής δράσης είναι η εξήγηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, η αφύπνιση των μαθητών σε σχέση με την συναισθηματική κατάσταση των εμπλεκόμενων παιδιών στον εκφοβισμό και η παρουσίαση πρακτικών λύσεων.
Επίσης μέσα από την συζήτηση οι μαθητές διέκριναν πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των παρατηρητών και πώς οι παρατηρητές μπορούν με τη συμπεριφορά τους να αντιστρέψουν τους όρους και να ισορροπήσουν μια τέτοια κατάσταση. Επίσης διέκριναν την σπουδαιότητα του συνθήματος «Μίλα» κι έμαθαν για τις γραμμές επικοινωνίας 10-56 του «Χαμόγελου του Παιδιού» ή 116-111 της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε).