Σε απολογισμό για την πόλη έναν χρόνο μετά την ανάληψη της δημοτικής αρχής από τον Θανάση Μαμάκο προχώρησε σήμερα η «Συμπαράταξη Λαρισαίων», με τον επικεφαλής της δημοτικής ομάδας της μείζονος αντιπολίτευσης, Δημήτρη Δεληγιάννη, να περιγράφει ένα δύσκολο περιβάλλον για τη χώρα, την πόλη και τον κόσμο ολόκληρο.
«Έναν χρόνο μετά ο Θανάσης Μαμάκος επέλεξε για τον απολογισμό του να κάνει μια φιέστα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Δεληγιάννης, κάνοντας λόγο για «μονόλογο του αυτοκράτορα» που δεν αντέχει σε καμία κριτική.
«Η δημοτική αρχή επένδυσε στην επικοινωνία και τη λήθη», συνέχισε, τονίζοντας πως στην ουσία το έργο που παρουσιάστηκε αποτέλεσε συνέχιση των έργων της θητείας του πρώην δημάρχου, Απόστολου Καλογιάννη, στρέφοντας παράλληλα τα πυρά του ενάντια σε επιλογές της νέας δημοτικής αρχής, όπως η ιδιωτικοποίηση του παζαριού, οι συμβάσεις της ΔΕΥΑΛ με το ΕΚΠΑ, οι περικοπές σε μεγάλες εκδηλώσεις Πολιτισμού, αλλά και η κοστοβόρα εγκατάσταση εξοπλισμού για το φωτοβολταϊκό πάρκο στην Αμυγδαλέα.
Ο κ. Δεληγιάννης στάθηκε ιδιαιτέρως στα ζητήματα στάθμευσης όπως και στο ζήτημα της αύξησης των δημοτικών τελών, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι σήμερα ψηφίζεται διάταξη για την ανταποδοτικότητα του τέλους ταφής.
«Ο δήμαρχος έχει σχέδιο. Πρόκειται για κυβερνητικό δήμαρχο που επενδύει στην επικοινωνία για να καπηλευτεί το έργο της προηγούμενης δημοτικής αρχής», υποστήριξε, περιγράφοντας ταυτόχρονα έναν αντιδημοκρατικό νέο κανονισμό λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου «που φιμώνει την αντιπολίτευση».
«Κρατήστε κάτι, είναι επικίνδυνο στην περίοδο του κ. Μαμάκου να κάνει κανείς κριτική στη δημοτική αρχή. Έχουν αλλεργία στη διαφορετική άποψη», συμπλήρωσε με νόημα, καταλήγοντας πως η «Συμπαράταξη» αποτελεί την άλλη φωνή, τη δημοκρατική φωνή και την εναλλακτική πρόταση της πόλης: «Είμαστε εδώ και με αποφάσεις συλλογικές υπερασπιζόμαστε τις κατακτήσεις της πόλης, στηρίζουμε τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που είναι θετικές για τη Λάρισα και ελέγχουμε όσες υποθηκεύουν το μέλλον της», κατέληξε ο κ. Δεληγιάννης.
Ε.Π.
ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Δ. Καστανάρας // LarissaPress