Αναφερόμενος στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Λαρισαίων ο ηθοποιός και μουσικός, Ηρακλής Τζαφέτας, αναφέρει:
«”Πετύχαμε πολλά,φτάσαμε ψηλά, μας δώσανε παράσημα, τα πάντα κι όλα πολύ. Εύκολα , μόνο με το Σώπα. Μεγάλη τέχνη αυτό το «Σώπα». ” Αζίζ Νεσίν
Χθες στο Δημοτικό συμβούλιο αποδείχθηκε περίτρανα ότι όσα ειπώθηκαν στην δημόσια καταγγελία ήταν αλήθεια. Με την διαφορά όμως ότι όλο το «φορτώθηκε» ο καλλιτεχνικός διευθυντής κ. Τάτσης.
Παραδέχτηκε ύστερα από την πίεση των ερωτήσεων που του τέθηκαν ότι όντως μου είπε πως το βιογραφικό μου διαγράφηκε με «εντολή άνωθεν-δεν μπορώ να σου πω από ποιον, από τον Δήμο» και ότι εντέλει κανείς δεν τα έβγαλε αυτά από το μυαλό του ούτε με πολιτική σκοπιμότητα, ούτε να για να έχω εγώ δουλειά ούτε τίποτα από όσα παπαγάλιζαν διάφοροι τις τελευταίες μέρες.
Τα παραδέχτηκε όλα αλλά απλώς δεν ισχύουν στην πραγματικότητα! Δηλαδή, ναι μεν τα είπε αλλά τα είπε από φόβο να μην εκτεθεί επιλέγοντας ηθοποιό που κάνει κάπως … «υβριστικές» δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον Δήμο (!!!!).
Και εδώ είναι το πιο σημαντικό. Εντέλει, σύμφωνα με τον κ. Τάτση δεν ήταν η δημοσίευση για το σχόλιο του COFFEE SHOW (που αυτό είπε τηλεφωνικά) αλλά ήρθε στο Δημοτικό συμβούλιο με μια άλλη δημοσίευση πιο «υβριστική λέγοντας ότι του την έδειξε συνεργάτις του στο γραφείο, υπάλληλος του Θεσσαλικού Θεάτρου.
Αυτό είναι ομολογία ενοχής. Πρόκειται για παραδοχή ότι στο Ιστορικό αυτό ΔΗΠΕΘΕ, με την τόσο μεγάλη ιστορία και λαμπρή πορεία, υπάρχει κλίμα αποκλεισμού που γέννησε έναν μηχανισμό λογοκρισίας και χαφιεδισμού.
Αυτό έχει όνομα: Κράτος εν κράτει, status in statu
Προκύπτουν πολύ σημαντικά ερωτήματα:
-Ποιος πληρώνεται για μία δουλειά εκεί μέσα κάνοντας δύο, με δεύτερη το να ψάχνει δημοσιεύσεις ηθοποιών και να καθορίζει και να επηρεάζει τις κρίσεις των σκηνοθετών για το ποιος θα δουλεύει;
-Εφόσον σύμφωνα με τον κ. Τάτση η σκηνοθέτις δεν με επέλεξε για λόγους κριτηρίων που δεν πληρούσα γιατί δεν μου είπε απλώς αυτό εξαρχής, που θα ήταν απολύτως κατανοητό; Και εφόσον ήταν θέμα κριτηρίων γιατί όταν παρενέβη το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ δεν το ενημερώσατε ότι δεν πληρώ απλώς κάποια κριτήρια και υποχρεωθήκατε να με καλέσετε σε συνέντευξη; Δηλαδή μέσα σε έξι μέρες σιωπής κάλυψα αυτά τα κριτήρια και σας έκανα για την συνέντευξη;
-Το ότι ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΌΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ του ΘΘ ομολογεί πως με απέκλεισε με ψέμα στο όνομα της Δημοτικής Αρχής (“με εντολή άνωθεν, δεν μπορώ να σου ποιος, από τον ΔΗΜΟ”) είναι εντάξει για τον κ. Μαμάκο να τον εκθέτει έτσι;
-Ο κ. Μαμάκος στην τοποθέτηση του είπε επί λέξει “ως δικηγόρος μιλώντας πρέπει να σκεφτώ αν υπήρχε δόλος από μεριάς του κ. Τάτση.” Δηλαδή και δόλος να μην υπήρχε, θεωρεί ότι αυτός ο άνθρωπος είναι κατάλληλος για καλλιτεχνικός διευθυντής φτιάχνοντας ιστορίες από το μυαλό του και επηρεάζοντας ζωές εργαζομένων ηθοποιών και να εκθέτει ανεπανόρθωτα έτσι την εικόνα του Θεσσαλικού Θεάτρου;
-Εν κατακλείδι, γνωρίζετε τι συμβαίνει εντός του Θεσσαλικού Θεάτρου; Αυτή η κλίκα που έχει στηθεί και λύνει και δένει με τακτικές χαφιέ και λογοκρισίας θα συνεχίζει να υφίσταται για πολύ ακόμα; Εδω υπάρχει πολιτική ευθύνη και είναι πολύ συγκεκριμένη.
Υ.Γ. κ. Μαμάκο είπατε επίσης επί λέξει ” επιτέθηκαν στο σπίτι μου πετώντας αυγά, δεν το συνδέω φυσικά με την υπόθεση απλά το αναφέρω.”
Τα αυγά τα σπάμε το Πάσχα, εφόσον δεν θέλετε να το συνδέσετε με το περιστατικό μην το λέτε καν.
Σπάστε τα αυγά μέσα στο ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ».